PARP | Wspieramy e-Biznes | Portal Innowacji | Akademia PARP | KSU | EEN | Narodowy Program Przedsiębiorczości | Inwestycja w kadry | Pozostałe portale
- Polski Most Krzemowy
- Technologie Kosmiczne
- CIP
- Firmy rodzinne
- Telepraca
- BKL
- Zarządzanie kompetencjami w MSP
- E-punkt
- Instrument Szybkiego Reagowania
- Partnerstwo Publiczno-Prywatne
- Biznes dla Edukacji
- Kapitał Ludzki jako element wartości przedsiębiorstwa
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
drukuj

Mirosław Izdebski

Krzysztof Brocławik

Dyrektor Sprzedaży w firmie Moet Hennessy Polska Sp. z o.o., Absolwent ekonomii Szkoły Głównej Handlowej. Karierę zawodową rozpoczął pod koniec lat 90-tych w jednym z koncernów międzynarodowych. Od tego czasu nierozłącznie związany z branżą alkoholi ze szczególnym naciskiem na dobra kategorii premium. W trakcie 17 lat pracy w organizacjach sprzedażowych

posiadł doświadczenie we współpracy ze wszystkimi kanałami dystrybucji, jak również szerokie doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Przez ostatnie 6 lat odpowiedzialny za uruchomienie działalności handlowej nowej spółki dystrybucyjnej na terenie Polski oraz rozwój marek

dystrybuowanych przez Moet Hennessy Polska Sp. z o.o. - spółkę należącą do największego koncernu dóbr luksusowych na świecie – Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH).

PODZIEL SIĘ:

Formularz zgłaszania błędów na stronie internetowej pokl.parp.gov.pl



Formularz nie służy zgłaszaniu błędów w generatorach wniosków PARP!

Utworzony: 2014-11-17 09:53:16
Aktualizowany: 2014-11-17 13:43:27 przez Karol Demski
Ilość odsłon: 2068
74/150/227/783/, ID=44032
drukuj