PARP | Wspieramy e-Biznes | Portal Innowacji | Akademia PARP | KSU | EEN | Narodowy Program Przedsiębiorczości | Inwestycja w kadry | Pozostałe portale
- Polski Most Krzemowy
- Technologie Kosmiczne
- CIP
- Firmy rodzinne
- Telepraca
- BKL
- Zarządzanie kompetencjami w MSP
- E-punkt
- Instrument Szybkiego Reagowania
- Partnerstwo Publiczno-Prywatne
- Biznes dla Edukacji
- Kapitał Ludzki jako element wartości przedsiębiorstwa
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
drukuj

Cyborgi kontra dzicy: innowacyjne rozwiązania w przekazywaniu wiedzy na szkoleniach

Piotr Stohnij, ICAN Institute

  • Dyfuzja autorytetu a marka osobista trenera
  • Wpływ nowych mediów na preferencje edukacyjne
  • Wykorzystanie crowdsourcingu w nauczaniu
  • Narzędzia społecznościowe podczas warsztatów
  • Automatyzacja procesów szkoleniowych

Kanon najlepszych praktyk rozwojowych wymaga obecnie uzupełnienia o nowe, dotychczas rzadko łączone z edukacją narzędzia, takie jak choćby media społecznościowe, czy crowdsourcing i aplikacje mobilne. Jednocześnie ważniejsza niż kiedykolwiek staje się marka osobista trenerów oraz działania po prowadzonych warsztatach. Wszystko to sprawia, że interakcja z uczestnikami szkolenia zaczyna się niejednokrotnie przed pierwszym spotkaniem. Jak zmierzyć się z tymi wyzwaniami i przetrwać zmianę? Odpowiedź w wystąpieniu: Cyborgi kontra dzicy: innowacyjne rozwiązania w przekazywaniu wiedzy na szkoleniach.

PODZIEL SIĘ:

Formularz zgłaszania błędów na stronie internetowej pokl.parp.gov.pl



Formularz nie służy zgłaszaniu błędów w generatorach wniosków PARP!

Utworzony: 2014-10-20 15:39:04
Aktualizowany: 2014-10-20 18:56:11 przez Karol Demski
Ilość odsłon: 1115
74/150/227/783/, ID=43519
drukuj